Magda7's blog
Welcome to my Blog

Magda7's blog

Jak podnie뜻 efektywno뜻 pracy?

Pon Sie 08, 2016 17:58



Robi켧 kilka rzeczy jednocze턭ie, s켨zisz 풽 pracujesz efektywnie? To mit! Pracownicy, ktrzy starannie wykonuj jedno zadanie i skupiaj si na nim, s bardziej wydajni i lepiej radz sobie ze swoimi obowi콄kami. Wszyscy pracodawcy wymagaj od swoich pracownikw dobrej organizacji pracy. Dlaczego? Zwikszenie efektywno턢i pracy to podstawowa i bardzo cenna umiejtno뜻. By efektywnym – oznacza by skutecznym. Od tego zale퓓 nasza pozycja w pracy i poczucie spokoju zawodowego.
W ostatnich latach nadgodziny to norma, a osoby, ktrzy wychodz z pracy o czasie uwa풹ne s za leniwych. Praca w weekendy nie gwarantuje zawodowego sukcesu. To w czym tkwi sekret wydajnej pracy? Odpowied wydaje si prosta: na skupianiu si na zadaniach i pracowaniu krcej mniej.
Aby by wydajnym nale퓓:
Uzmys쿽wi sobie, co chcemy osi켫n길?
Dobra odpowiednie narzdzia niezbdne do wykonania zadania.
Planowa etapy realizacji zadania i jego cz沅ci.
Zastanowi si nad tym, jakie problemy mo풽my spotka na swojej dalszej drodze.
Zawczasu opracowa metody, ktre bd nam pomaga przeciwdzia쿪 problemom.

Podzia zada z wzgldu na priorytet
Aby zwikszy efektywno뜻 pracy podzielmy zadania na wa퓆e z perspektywy dnia, tygodnia czy miesi켧a. Potem nale퓓 zastanowi si, ktre dzia쿪nia pracownik powinien wykona natychmiast, a ktre mo퓆a od쿽퓓 lub realizowa przez inne osoby.

URL Trackback dla tego wpisu:

http://www.forum-lodz.pl/trackback.php?e=13

   

Autor Wiadomo뜻
Nie ma odpowiedzi na ten wpis.
Wy턻ietl posty z ostatnich:   

sd - forum ludzi aktywnych Strona G농wna -> Blogi -> Magda7's blog -> Jak podnie뜻 efektywno뜻 pracy?