Rozpoczęcie doręczania decyzji podatkowych w Łodzi


Władze Łodzi informują mieszkańców o rozpoczęciu akcji doręczania decyzji podatkowych dla podatników. Akcja, organizowana przez Wydział Podatkowy Urzędu Miasta, będzie przebiegać za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wyjątek stanowią ci, którzy zgłosili chęć odbioru dokumentów przez platformę ePUAP. Warto zwrócić uwagę na dostarczane awiza, aby nie przegapić ważnych informacji dotyczących zobowiązań podatkowych.

Decyzje podatkowe dotyczące różnych rodzajów podatków, takich jak podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny i łączne zobowiązanie pieniężne, mają być doręczane do 15 marca. Zawiadomienia przekazywane będą przez listonoszy, którzy poproszą o potwierdzenie odbioru przesyłki podpisem na tablecie. Jeżeli odbiorca nie będzie obecny pod wskazanym adresem, otrzyma awizo, co oznacza konieczność odbioru decyzji w najbliższej placówce pocztowej.

Planowaną datą zakończenia dostarczania decyzji jest 15 marca, co pozwoli podatnikom na uregulowanie zobowiązań w odpowiednim terminie. W przypadku dostarczenia decyzji po tej dacie, podatnicy będą mieli 14 dni na uiszczenie płatności od momentu doręczenia dokumentu. Mieszkańcy zachęcani są do regularnego sprawdzania swojej korespondencji, aby uniknąć ewentualnych opóźnień w płatnościach.

Źródło: Urząd Miasta Łódź


Oceń: Rozpoczęcie doręczania decyzji podatkowych w Łodzi

Średnia ocena:4.54 Liczba ocen:22


Zobacz Także