Forum Łódź, Paintball Łódź, Quady Łódź, Snowboard Łódź     BlogiBlogi      Szukaj     Formularz kontaktowy Formularz kontaktowy      Regulamin      Mapa Google      Kalendarz      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości ·

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: czy, jest, ktos, pabianic, was

Przesunięty przez: A.dmin
Wto Lut 16, 2010 01:13
Czy ktoś z was jest z Pabianic?
Autor Wiadomość
FILAN
Lachon


Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 157
Skąd: Łódź

Points: 175
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 20:40 Czy ktoś z was jest z Pabianic?


na forum opuszczone.com znalazlem linka do kolesi z pabianic ktorzy zajmuja sie infiltracja opuszczonych fabryk i innych miejsc.

tu jest link do ich stronki ze zdjeciami opuszczonych miejsc w Pabianicach

http://www.blok.excel.pl/pietro6.php

szczególnie ciekawie wygląda to miejsce: http://kamil.excel.pl/epa3/HPIM1242.JPG

Czy ktoś z was zna te miejsca i wie czy one są warte gry i czy to jest wogóle tam możliwe.

A może nawiązać jakiś kontakt z kolesiami i wypytać ich o możliwość pogrania na tych terenach.

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 8:43 pm ]
Aaaa i jeszcze jedno, na tym samym forum przewija się jeszcze wątek FALI, że fajny teren i nie pilnowany.
 
 
NILDEN
Chuck Norris
NILDEN OR KWAS



Marker: MINI+WgP
Team: Echo Team
Quad: Fiat 126p
Wiek: 33
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 1262
Skąd: 100lica!!

Points: 1370
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 21:00 


codziennie jezdze do pabianic :!: skontaktuje sie z tymi ludzmi i pogadam :!: jak coś bede szukal ludzi do zwiedzania noi oczywiscie ww jak cos licze na twój talent dogadywania sie z ludzmi wrazie gdyby ten teren był prywatny :!:

[ Dodano: Sob Mar 04, 2006 10:03 pm ]
tylko kurde nie ma żadnego adresu ... aby sie z nimi skontaktować
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
_________________
Jak masz jakieś ale pisz 1450255. Paintball Łódź, Łódź paintball


 
  <a href=nilden@tlen.pl" title="Tlen">
 
FILAN
Lachon


Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 157
Skąd: Łódź

Points: 175
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 21:24 


Nilden, trzeba troche poszukać:

http://www.blok.excel.pl/glowna.php i kliknij na skrzynke do listów :)

A propos tu są jeszcze ich zdjęcia z Łodzi i Warszawy

http://www.blok.excel.pl/pietro7.php
 
 
WW
Chuck Norris
Fire Walk With Me



Marker: BT TM 15
Team: KSPW MONOLIT
Wiek: 54
Dołączył: 17 Lis 2004
Posty: 1292
Skąd: Łódź

Points: 1906
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 21:30 


Jak coś bedzie godnego zamalowania kulkami to pojedziemy i spróbujemy załatwic, oczywiście jeżeli nie będzie to kolidowało z innymi rzeczami np. sąsiedzi, którzy nie lubią jak swiat jest kolorowy :lol:
_________________
WW
1.Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów!!!
2.Otaczaj się towarzyszami broni - przeciwnik będzie miał wybór celów:-).
www.paintball-lodz.com.pl
 
 
NILDEN
Chuck Norris
NILDEN OR KWAS



Marker: MINI+WgP
Team: Echo Team
Quad: Fiat 126p
Wiek: 33
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 1262
Skąd: 100lica!!

Points: 1370
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 23:14 


wiec chidz przy... mi deską raz zółta a raz niebieską :!: buehehehehe.... co racja to racja :mrgreen:
_________________
Jak masz jakieś ale pisz 1450255. Paintball Łódź, Łódź paintball


 
  <a href=nilden@tlen.pl" title="Tlen">
 
Kamel
Lachon
BoyzToyz Crew


Marker: Czarny wodoodpo
Team: Dream Team
Deska snow: Nitro Eero 155,6
Quad: Honda XL 600
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 214
Skąd: Łódź

Points: 233
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 23:38 


Co do fali to zwiedzałem ten obiekt kilkakrotnie ze znajomymi, ale jezeli chodzi o gre w paintball to w sumie malo ciekawe miejsce, pzoa tym z tego co wiem ma tam ruszyć jakas inwestycja...
_________________
Die die die my darli'n..

paintball Łódź, Łódź paintball, snowboard łódź, forum paintball łódź, forum Łódź, Łódź forum, quady Łódź, Łódź quady, hokej Łódź, speedball Łódź,
Paintballowa Armia Województwa Łódzkiego
 
 
 
FILAN
Lachon


Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 157
Skąd: Łódź

Points: 175
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 06:00 


jezeli chodzi o Fale to teraz sobie uświadomilem ze faktycznie odpada, ale z innego wzgledu. W niedziele na ŁKS jest rynek i mogloby to wywolać niepotrzebna ciekawosc ludzi i interwencje policji
 
 
exx
Ranga


Marker: każdy możliwy
Team: POLAND
Deska snow: LIB TECH only
Quad: 700 Yamaha
Tel:: 533 004 138
Łyżwy: VAPOR X70
Kij: VAPOR X70
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 6929
Skąd: Łódź

Points: 16344
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 07:35 


Fala jest chroniona a obok jest budynek zarzadu nie da sie tam grac
_________________

  • www.battle-arena.pl - poligon do gry
  • Sklep paintball Łódź - wszystkie produkty do paintballa
  • Wypożyczalnia paintball Łódź - Tippmanny, BT, IONY, ETEKI
  • HP paintball Łódź- ładowanie butli do 4500 PSI, butle matki, małe butle HP
  • Serwis paintball Łódź
  • www.paintball-lodz.pl

 
 
 
Kubacci
Chuck Norris
Trust no one



Marker: Etek
Team: ECHO TEAM
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2004
Posty: 1037
Skąd: Łódź

Points: 1094
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 16:56 


Co do ochrony to bym polemizowal - brak jakiejkolwiek, ale ja tam nie jezdze, podobno duzo gejow tam grasuje :D Ale widze ze co niektorzy lepiej sa zorientowani :lol: :wink:
A tak na powaznie to fale odradzalbym - moze zwalic sie na leb.
_________________
www.kubadesign.pl
juicy lucy pussy

Paintball Łódź, Łódź paintball


 
 
 
speedy
pornoMASKOTKA
BuNt68


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3
Skąd: Pabianice

Points: 3
Wysłany: Pon Mar 06, 2006 23:08 


Co do dawnej fabryki "PAWELANA" to maja zamurować wszystkie okna na parterze, generalnie tam jak ktos sie kręci to konczy sie ta interwencja policji albo SM, z tego co mi wiadomo to nawet z okresleniem wlasciciela maja problemy.
Bardzo fajny teren jest na terenie niedoszłego HERBAPOLu, niedługo powinienem mieć zdjęcia z wypadu na ten teren, z wlascicielem tez nie ma problemu zeby zalatwic legalne malowanie.
 
 
 
exx
Ranga


Marker: każdy możliwy
Team: POLAND
Deska snow: LIB TECH only
Quad: 700 Yamaha
Tel:: 533 004 138
Łyżwy: VAPOR X70
Kij: VAPOR X70
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 6929
Skąd: Łódź

Points: 16344
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 00:10 


Speedy to jest ta fabryka gdzie gracie, ?? Na ile osob ona jest i czy mozna tam podjecjac w ta niedziele na granie
_________________

  • www.battle-arena.pl - poligon do gry
  • Sklep paintball Łódź - wszystkie produkty do paintballa
  • Wypożyczalnia paintball Łódź - Tippmanny, BT, IONY, ETEKI
  • HP paintball Łódź- ładowanie butli do 4500 PSI, butle matki, małe butle HP
  • Serwis paintball Łódź
  • www.paintball-lodz.pl

 
 
 
FILAN
Lachon


Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 157
Skąd: Łódź

Points: 175
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 07:16 


Herbapol to ta fabryczka ktora jest na pierwszych zdjęciach które są pod linkiem ktory umieściłem, tylko kto wie gdzie to jest ?

http://www.blok.excel.pl/pietro6.php
 
 
speedy
pornoMASKOTKA
BuNt68


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3
Skąd: Pabianice

Points: 3
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 10:01 


Fabryczka jest dosc spora... sa 2 opuszczone duze hale... i kompleks budynkow polaczonych ze soba w jeden ciąg tworząc kwadrat... czekam na zdjecia z ostatniego wypadu to umieszcze kilka... bo malo widac na tych fotkach co sa na w/w linku.
 
 
 
Smoll
Kononowicz


Marker: TA5,Tiller16
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lis 2004
Posty: 912
Skąd: Łódź

Points: 955
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 12:41 


To jest dokładnie przy trasie do Perkoz z Pabianic
jedziemy ul.pabianicką po wjechaniu do Pabianic i minięciu stacji CPN na 3 światłach skręcamyu w prawo przejeżdzamy tory i skecamy w prawo w dół jedziemy jakieś 500m po lewej stronie jest właśnie ta fabryka
_________________
605621300 oddzwonie

Paintball Łódź, Łódź paintball

 
 
speedy
pornoMASKOTKA
BuNt68


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3
Skąd: Pabianice

Points: 3
Wysłany: Czw Mar 09, 2006 17:32 


Tutaj sa 3 fotki z fabryki HERBAPOLu, nie przedstawiaja one za duzo no ale nie bylo innych...
http://wetnet.one.pl/spidi/udos/paint/1.jpg
http://wetnet.one.pl/spidi/udos/paint/2.jpg
http://wetnet.one.pl/spidi/udos/paint/3.jpg
 
 
 
exx
Ranga


Marker: każdy możliwy
Team: POLAND
Deska snow: LIB TECH only
Quad: 700 Yamaha
Tel:: 533 004 138
Łyżwy: VAPOR X70
Kij: VAPOR X70
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 12 Lis 2004
Posty: 6929
Skąd: Łódź

Points: 16344
Wysłany: Czw Mar 09, 2006 21:25 


Fajna jest jestem za
_________________

  • www.battle-arena.pl - poligon do gry
  • Sklep paintball Łódź - wszystkie produkty do paintballa
  • Wypożyczalnia paintball Łódź - Tippmanny, BT, IONY, ETEKI
  • HP paintball Łódź- ładowanie butli do 4500 PSI, butle matki, małe butle HP
  • Serwis paintball Łódź
  • www.paintball-lodz.pl

 
 
 
Kubacci
Chuck Norris
Trust no one



Marker: Etek
Team: ECHO TEAM
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2004
Posty: 1037
Skąd: Łódź

Points: 1094
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 09:53 


ja tez, troche speedowa ta fabryka ale cos nowego
_________________
www.kubadesign.pl
juicy lucy pussy

Paintball Łódź, Łódź paintball


 
 
 
rayyar
Ex Terminator
Hi-Gburoo


Marker: gazrurka
Team: ECHO
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 388
Skąd: Lodz

Points: 460
Wysłany: Sob Mar 11, 2006 09:06 


To kiedy tam gramy?
_________________
Człowiek, który kulkom się kłaniał
Paintball Łódź, Łódź paintball

 
 
szerszen
Lachon
ready to action


Marker: WORR WGP
Team: ECHO ASSAULT
Wiek: 45
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 145
Skąd: łęczyca

Points: 152
Wysłany: Czw Mar 16, 2006 08:15 


to jest na drodze z pabianic do konstantynowa
_________________

 
 
 
NILDEN
Chuck Norris
NILDEN OR KWAS



Marker: MINI+WgP
Team: Echo Team
Quad: Fiat 126p
Wiek: 33
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 1262
Skąd: 100lica!!

Points: 1370
Wysłany: Czw Mar 16, 2006 17:46 


kurde jak dla mnie super... hehe miejscówka :mrgreen: a może pierw jakieś oględziny to kto chce jechac w ten piatek to zobaczyć :?: :?: :?: :?: :?: :?: prosze na pw albo na gg walic :!: jak do godziny 10 dziś sie nikt nie odezwie uwazam ze nie jedziemy na ogledzimny :!:
_________________
Jak masz jakieś ale pisz 1450255. Paintball Łódź, Łódź paintball


 
  <a href=nilden@tlen.pl" title="Tlen">
 
gucio
pornoMASKOTKA

Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 5
Skąd: pabianice

Points: 5
Wysłany: Sob Mar 25, 2006 22:46 


znam te tereny, wydaje mi sie ze bardzo fajne miejsce, daleko od drogi i sasiedztwa tez raczej nie ma, bardzo łatwy dojazd, jak chcecie mozemy lepiej oblookac teren i rzucic wiecej fotek.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Statystyki wizyt z innych stron
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
powered by PhpBB by Przemo, modified by ixdude.com
.
.