Forum Łódź, Paintball Łódź, Quady Łódź, Snowboard Łódź     BlogiBlogi      Szukaj     Formularz kontaktowy Formularz kontaktowy      Regulamin      Mapa Google      Kalendarz      Użytkownicy      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości ·
Łódź - forum ludzi aktywnych Strona Główna » Tagi » 07
Tematy oznaczone jako 07
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

CEGIELNIA PLESZEW 12.07.09


Oryginalny post przez PLECHA
http://paintball.info.pl/forum/viewtopic.php?t=23653

Wiem że to trochę daleko ale może ktoś się ma ochotę wybrać ? Ponoć jest tam fajnie.
Ja się piszę :smile:
Pozdrawiam.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wklejam oryginalny post PLECHY z innego forum:
"PLECHA" ma przyjemność kolejny raz zaprosić wszystkich malarzy na Cegielnie w Pleszewie!!!
Jako że sezon letni proponujemy kameralną imprezkę.

Rejestracja 9.00
Rozpoczęcie gry: 10.00
Wpisowe: 10 zł
W cenie:

- ciekawe scenariusze NA TERENIE CAŁEJ CEGIELNI
- aranżacja scenariusza
- chrono
- HP do pełna!!!
- obsługa
- papier i płyn do masek
- woda do picia
- miła atmosfera
- parking

Gramy bez sędziów
...
6979 18

13.07.2008r. - gra lokalna


jestem tu nowy i mam ochote zagrac :) tylko nie wiem gdzie ;) ale najchetniej w ta niedziele pisze sie ktos ?
6724 24

Eos czy Ego 07


Mam możliwość kupienia Ego 07 za dobrą kase ale mam Eos'a od 2 miesięcy co zrobić zamienić czy zostać przy Eosie HELP :grin:
5896 5

20.07 laskowice.....ktos chetny???


jak w temacie 20.07 laskowice godz 18

ktos chetny... wpisywac sie

bede napewno ja i 3 moich kolegow z pabianic
5547 10

18.07.2010 Rano lub popołudnie


Propozycja gry po południu ze względu na upały.

Proponuję teren gry ELEKTORNOWA albo HOTEL ADRESPOL

Min liczba graczy to 12 osób. Jak się zbierze ekipa to gramy

Start w formie ankiety
Rano strt 9.00
Popołudnie 17.00

1. exx HP ID


proszę o zapisywanie sie z dopiskiem
- HP ID
- HP płatne
- bez dopisek nie dotyczy


Wypożyczalnie proszę zgłaszać do mnie.
5218 11

Sprzedam Proto Matrix 07 + HP Stako


Marker Proto Matrix M7 .. kupiony w polskim sklepie w marcu07 .. bardzo zadbany .. nowe uszczelki .. smarowany i czyszczony po kazdej wiekszej grze

opis i recenzje (http://www.pbreview.com/products/reviews/4906/ )

ostatnio strzelany na PGA , nie scial zadnej kulki, obecnie ustawiony tak ze i z gra w zimie nie bedzie zadnych problemow.

marker ma oczy, tryby semi, ramping, auto .. strzela ponad 20bps.. stabilnie trzyma predkosc wylotowa.. jest bardzo celny i cichy jak wszystkie matrixy

w zestawie z butla Stako (legalizacja do 2011 roku) i presetem SkillRing ktory bardzo przyjemnie skraca marker (w zestawie tez oryginalna ASA z on/off)

w zestawie oryginalne pudelko, zestaw naprawczy, uszczelki, balldetenty, smar, klucze

dodatkowo w prezencie do zestawu
- oslona na butle Eclipse bottle cover
- Proto Matrix Bolt Guide - czarny - zmniejsza ...
5203 0

Szybka gierka 07.11.06


Jutro o 14-tej gramy na Stróży.Cztery osoby garją na 100% chyba,że będzie lało.
4924 7

07.11.10 Jeździmy???


proponowałbym może w końcu podjechać do Grotnik
4906 7

Poligon Brus, 11.07 .... temat zamknięty?


Przepraszam, ale czemu temat zamknięty co do 11.07 na Brusie?
4603 1

07.02.2010 Sparing Pabianicie-Bad Company


Gadałem z koko zobaczym ile osób się zapisze.
o kosztach dowiem się jutro.!

lista:
1.DaI
4585 14

niedzielne malowanie,Andrespol 26.07.2009


miejsce gry: Hotel w Andrespolu
miejsce zbiórki stacja benzynowa pod Hipermarketem selgros
godzina zbiórki 9.30
start gry 10.00

1. buli (HP)
2. Lucas (HP)
4414 13

12.07.2009 gierka w okolicy łodzi


Witam wszystkich, może zagramy w niedziele gdzieś w łodzi bądź niedalekiej okolicy? Propozycja oczywiście dla grona które nie jedzie do Pleszewa.

Miejsce gry: Nowosolna
zbiórka 9.30 orlen pod M1
Start: 10.00

Mile widziane inne propozycje co do miejscówki

1.Buli
4408 7
4324 1

OSADA Zduńska Wola 25.07.2010r. Godz:9:00


Cześć i Witam Wszystkich! macie ochotę zagrać to ZAPRASZAM na nasz terenen :mrgreen:
Hp brak :cry:

1. Karol (co2)
2. Sylwek (co2)
3. Młody (co2)
4. Adam (co2)
5. Kolega (co2)
4297 10

Gra w wieruszowie 24.07.2005 niedziela


Zapraszam mysle ze jak bysmy pojechali ekipa bedzie naprawde fajnie

Tym bardziej ze turniej jest amatroski bedzie duzo lesnikow

I nie jest daleko....mozna zrobic grila jakiegos i bedzie fajna rywalizacja



:: Serdecznie zapraszamy na drug? edycje turnieju trójek w Wieruszowie 24.07

Gramy no polu oponiastym, wpisowe 8 zł /osoba, najprawdopodobniej będziemy chcieli ustalić jaki? limit kuleczek (żeby wyrównać szanse ), zapraszam do dyskusji na temat ilo?ci kuleczek, gramy każdy z każdym strony losujemy przed meczem, wygrywa drużyna z największ? ilo?ci? punktów. Oczywi?ci przewidujemy nagrody .

Jako organizatorzy zapewniamy masę dobrej zabawy, catering i sprzęt w przyzwoitych cenach( dla nowych graczy) kulki własne.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY proszę się zapisywać

Info.: wirro@tenbit.pl, GG 3958837

zapraszamy na forum wielkopolskie ::
4223 5

Ego 07 gwarancja


Sprzedam swoje EGo 07 w dobrej cenie
Oczywiscie gwarancja

Osoby zainteresowane prosze o kontakt
4189 0

Spreżarka Łódź 04.07.2010 PLP3 div.II i div. III"


Nasz sprzęt w najbliższy weekend będzie obstawiał zawody
Łódź 04.07.2010 PLP3 div.II i div. III"

Drużyna łódzka brała udział w tworzeniu i działaniu sprężarki.
Sprzęt jest do dyspozycji w tym dniu pod zawody


Ostatnio sprężarka tez była wykorzystywana w zawodach speeda w warszawie przez firmę SKILL

Dla przypomnienie jest to takiej samej klasy sprzęt jako jest w straży pożarnej w lodzi
4162 0

PLECAK JT 07 PRO BACKPACK 149ZŁ!!




Opis:
-NOWY
-NIEUŻYWANY
-W FOLII
-MODEL TEGOROCZNY
-kolor czarny z nadrukami i białymi wstawkami (paski i górna część)
-wewnątrz cały wyścielony DIGITAL CAMO!
-uchwyty suwaków to białe loga JT
-posiada nadruk z przodu (widoczny na fotce)
-posiada nadruk z tyłu
-haftowane białe logo JT z przodu
-uchwyt (można nosić plecak w 1 ręce)
-profilowany tył plecaka dopasowujący się do pleców
-liczne dodatkowe zapięcia i paski

Kieszenie:
-duża kieszeń zewnętrzna np. na klamke (zamykana na rzepy i ściągacz na górze, bez zamknięcia od samej góry)
-2 kieszonki boczne - w tym jedna z uchwytami na długopisy, klucze, dokumenty i jakieś drobiazgi, w środku gratis otwieracz do butelek JT
-duża pojemna kieszeń główna, a w niej mocowany na rzepy ochraniacz np na klamkę czy laptopa
-mała kieszonka u ...
4159 0

Promocje poniedzialkowa na KULKI 07.09.2009


Promocje poniedziałkowa na KULKI 07.09.2009

W każdy poniedziałek będziemy podawać jaka kulka w jakiej cenie promocyjnej jest dostępna w naszym sklepie

Na wyraźnie hasło w sklepie - "PONIEDZIAŁEK PROMOCJA NA KULKI" obsługa sklepu naliczy rabat na kulki.
Prosimy pamiętać iż bez hasłą rabat nie zostanie naliczony

DZIŚ W PROMOCJI

XO CAMOTAC cena 160, cena poniedziałkowa 135PLN
TOROBALL CLASSIC cena 180, cena poniedziałkowa 140 PLN
DUKE EXTRALIFE cena 189, cena poniedziałkowa 140 PLN
XO VEIN cena 190, cena poniedziałkowa 165 PLN
WHITE BOX cena 120, cena poniedziałkowa 99 PLN

ZAPRASZAMY DO SKLEPU
4030 0
3691 5

Tak na szybko 22.07.???


Tak na szybko propozycja dla chcących się rozerwać rzez kilka godzinek...
Czy są chętni na 22.07.? Już pisałem w innym temacie, ale postanowiłem zrobić świerzy Topic. Jest dosyć późno na organizowanie czego kolwiek ale wierze, że będą ludzie którzy by chwieli trochę się postrzelać jutro :)
Proponuję hotel w Andrzejowie (to jest ok 5 minut jazdy z widzewa) zbiórka np. o 8.30 na Mc'D na widzewie.
Są chętni? Tam wystarczy jakies 10 osób do grania nawet :) piszcie co myślicie.

1. squib (hp)
2. znajomy (hp)


Powiedzmy że jak się uzbiera 10-12 osób to jedziemy :)
3688 1

PRG 07.09.2008


Pierwsze fotki

http://picasaweb.google.pl/kubot79/PGR07092008#

i do pobrania

http://www.zshare.net/download/18364570527d5f5e/
3631 5

Dostawa 21.07.2006


W dostawie:

• Kulki SEVERE

• Kulki DRAXXUS


Uwaga:
Juz w przyszłym tygodniu dostaniemy TANIE KULKI 140 zl karton z których ostanio wszyscy strzelali. JAKOŚĆ SUPER ale tego nie trzeba przypominać


W bardzo dobrej ofercie mamy ANGELE G7, zainteresowanych proszę o kontakt.


W ofercie naszej oczywiście nie zabrakło EGO ETEK, super sprzęt za super pieniądze.
3451 0

PGR 05.08.07 fotki


Witam,
kilka fotek z zrozgrywek na http://ids.uni.lodz.pl/toplski/paintball/05.08.07.zip

PS jak na razie szybko z chodze, nastepnym razem wezme kamizelke odblaskowa bedzie wiecej zdjec z pola walki;)
3442 4

Gra 05.07.2009 NOWOSOLACAMP


Nowosola 9:30.
1. Bobcat + 24 graczy
26.

tak jak widać na obecna chwilę 25 graczy, chcemy się zamknąć w max 30 graczach żeby nie robić rzeźni na małym terenie.
3358 4








Statystyki wizyt z innych stron
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
powered by PhpBB by Przemo, modified by ixdude.com
.
.